Me täällä Stayprolla arvostamme kaikenlaista palautetta. Tässä artikkelissa kerromme lyhyesti, kuinka käytämme arvostelujasi voidaksemme tarjota sinulle viiden tähden asiakaskokemuksen!
Asiakkaana katsot varmasti arvosanoja ja arvosteluja ennen kuin ostat uudelta yritykseltä. Arvostelut ovat kuitenkin suureksi avuksi myös meille verkkokauppiaana, kun pyrimme tarjoamaan parempaa ja kitkatonta asiakaskokemusta. Jos arvosana laskee, on parannettavaa – ja niin me pyrimme myös tekemään.
Hyvä esimerkki on iso varastomuuttomme vuoden 2021 lopussa. Muutto suureen, moderniin ja jossain määrin automatisoituun varastoon on pitkällä tähtäimellä suuri parannus. Mutta kun sen aikaiset asiakasarvostelut alkoivat tulla sisään, huomasimme, että muutto oli aiheuttanut myös ongelmia, jotka johtivat siihen, että useat asiakkaat peruivat tilauksensa ennen kuin he ehtivät vastaanottaa tuotteensa.
Asiakaspalautteet auttavat meitä parantamaan
Palautteidenne avulla pystyimme paikantamaan nopeasti ongelmat ja tekemään suuren määrän parannuksia. Otimme muun muassa käyttöön toimintoja pakettien seuraamiseksi nettisivujemme kautta, lyhensimme toimitusaikoja, varmistimme, että sivuilla näkyy luotettavat varastosaldot ja paransimme tietoa tuotteistamme.
Jokaisen tekemämme parannuksen seurauksena positiiviset arvostelut ovat lisääntyneet ja arvosana on noussut ylöspäin. Jokin aika sitten ohitimme 4.0:n Trustpilotissa, mutta se on tietysti vasta alkua.
Emme ole tyytyväisiä ennen kuin kaikki asiakkaamme ajattelevat, että olemme viiden tahrattoman tähden arvoisia. Kiitos, että autat meitä pääsemään sinne!